Digitální kompetence
Inspirujte se u kolegů – zkušenosti, nápady a ukázky z výuky při rozvíjení digitální kompetence.
ICT ve výuce – dobrá praxe ZŠ a MŠ dr. Edvarda Beneše v Praze-Čakovicích, 2022
Digitální gramotnost – Daniela Růžičková, NPI ČR, 2021
DIGIplovárna – představení, 2021
Rozvíjení digitální kompetence na 1. stupni, 1. díl – Hana Havlínová, NPI ČR, 10/ 2021
Rozvíjení digitální kompetence na 1. stupni, ČJ, 2. díl – Hana Havlínová, NPI ČR, 10/2021
Rozvíjení digitální kompetence na 1. stupni, Matematika, 3. díl – Hana Havlínová, NPI ČR, 10/2021
Rozvíjení digitální kompetence na 1. stupni, Člověk a jeho svět, 4. díl – Hana Havlínová, NPI ČR, 10/2021
Jak analyzovat a rozvíjet digitální kompetence učitelů ve škole – Daniel Janata, webinář/workshop v rámci konference Digitální technologie ve výuce 3/2022
Digitální dovednosti a jak je rozvíjet u žáků – Petra Boháčková, Bohuslav Hora, webinář/workshop v rámci konference Digitální technologie ve výuce 3/2022
Co si představit pod pojmem digitální kompetence? Jak je implementovat do výuky? Jaký přínos mají digitální kompetence pro žáky? Kde najít inspiraci a kam se obrátit pro radu? Debata s učiteli, kteří se s vámi podělí o vlastní zkušenosti.
Daniel Pražák je učitel přírodopisu a dějepisu na základní škole. S pomocí technologií dělá výuku zábavnější.
Pokud se nepodaří uchopit digitální kompetence a vnášet technologie do výuky, nová informatika zůstane utopená v moři jiných předmětů.
Žáci se přirozeně učí cizí jazyk, když pracujete s umělou inteligencí a daty v informatice.
„Netrvám na povinné četbě, raději si s žáky povídáme o obsahu, než aby museli načítat přesně daná díla.“
Ředitel základní školy Hrádek nad Nisou učí matematiku s radostí. Učení je podle něj o nových přístupech. Nestačí jen vzít učebnici a otevřít ji na poslední stránce.