Rozhovory, debaty, podcasty i reportáže
s ukázkami dobré praxe


Jak na to ve škole

Zkušenosti, informace, rady, tipy a příklady ze škol při úpravách školních vzdělávacích programů  a přípravě na výuku podle revidovaného RVP v oblasti informatiky.

ICT revize: s čím vám pomůže konzultant ŠVP, IT guru, KIM? Individuální konzultace umožňují najít řešení příslušných problémů přímo na míru dané škole - v červnové debatě se zaměřujeme na tři skupiny odborníků, kteří pomáhají školám.

Revize ICT pohledem učitele
Petra Boháčková, zástupkyně ředitele, vyučující fyziky a angličtiny, 2021 

Poslechněte si, jakou zkušenost má se službou konzultanta NPI ČR ředitelka ZŠ Horní Kruty Petra Procházková

Kdo je konzultant revizí v digitální oblasti a co nabízí? Jak probíhá proces kontaktování školy a následná podpora, ať už při změně ŠVP v oboru informatika a nebo s klíčovou kompetencí digitální.

Nová informatika a digitální kompetence – učíme tak, aby to děti bavilo – ZŠ F. Kupky Dobruška, 2022 

Metodická podpora a vzdělávání k ICT pro ZŠ – Tomáš Řebíček 

Představení: IT guru, 2022 

Novou informatiku učíme u nás od 3. třídy - Jedeme v „malé revizi“ naplno, učíme informatiku od třetí třídy, chceme dostat technologie do všech předmětů, říká ředitel ZŠ Kunratice Vít Beran.

Co je nového v RVP (představení – grafika, NPI ČR 10/2021 

Revize ICT pohledem ředitele školy – Michal Černý, ZŠ Masarykova Klánovice, 2020

Musíme být připraveni na změnu – Václav Nádvorník, zást. ředitele a metodik ICT ZŠ Londýnská Praha, 2021 

Živá streamovaná debata na téma IT správa

Marek Adler: Technologie jsou realitou, digitální kompetence nutností
Pokud se nepodaří uchopit digitální kompetence a vnášet technologie do výuky, nová informatika zůstane utopená v moři jiných předmětů.
Jak pracovat s edukační robotikou
Živá debata s učiteli několika vybraných škol, kteří se s vámi podělí o vlastní zkušenosti se zaváděním robotiky do výuky. Představíme vám nejen příběhy plné úspěchů a inspirace, ale i ty, kterým se z počátku nevedlo příliš dobře.

Společné vzdělávání a revize v oblasti ICT – Renata Votavová, NPI ČR, 2021